Jag har 33 aforismer och du är en av dem (äänikirja)

Svavel nr 12. Siddharta Sebastian Larssons aforismsamling är en modifierad kyrkogård. Skavande sentenser vecklar ut sig på ett både humoristiskt och uppfordrande vis. Den minimalistiska aforismen spjälkar upp verkligheten - inifrån ordet, utifrån världen. Uppläsare: Fredrik Ahlfors.

Svavel är en sextonsidig skriftserie innehållande koncentrerad och högklassig litteratur.

Siddhartha Sebastian Larsson är född i Helsingborg 1981. Han är utbildad vid Lunds universitets Författarskola och var tidigare redaktör för litteraturtidskriften Ordkonst.

Larsson skriver i alla genrer. Skriver på träden, på tapeten, och på lakanet. Han tycker om att titta och vänta, och han vill att poesin, liksom livet, ska göra ont.

Göteborg är alltid någon annanstans

Göteborg är alltid någon annanstans

Larsson, Siddhartha Sebastian

Trilogi: Buddha i Las Vegas, Göteborg är alltid någon annanstans, Tillbaka till Cold Mountain