Laiskat alaiset ympärilläni (äänikirja)

Jos lapsesi käyttäytyy huonosti, voit aina kokeilla toisenlaista kasvatuskeinoa. Jos tuttavasi osoittautuu ääliöksi, voit nostaa kytkintä. Mutta jos alaisesi pakenevat paikalta aina, kun työtehtävät ovat jaossa, et välttämättä tiedä, miten kannattaisi toimia.

Onko tiimissäsi pelkkiä vätyksiä ja laiskottelijoita? Kenties sinä ja työntekijäsi olette persoonallisuudeltanne vain niin erilaisia, että toimitte täysin vastakkaisilla tavoilla. Tämä kirja kertoo, miksi tietyt työntekijät eivät täytä odotuksiasi ja mitä voit asialle tehdä.

Ruotsissa Eriksonin kirjoja on myyty lähes miljoona kappaletta, ja hänen kirjansa ilmestyvät 28 kielellä. Kirjassaan Laiskat alaiset ympärilläni Erikson paneutuu entistä syvemmin ihmisten motivaatioon, kehitystasoihin ja siihen, miksi ylipäätään tarvitsemme johtajia.

Tämän kirjan rinnakkaisteoksena ilmestyy kirja Kehnot pomot ympärilläni - Miksi hyvä johtaminen on niin vaikeaa?

Ilmestyy myös e-kirjana.

Surrounded by Psychopaths : How to Protect Yourself from Being Manipulated and Exploited in Business (and in Life)

Erikson, Thomas

Omgiven av idioter: hur man förstår dem som inte går att förstå (Sammanfattning)