Lyft luren - bli framgångsrik : om kalla samtal och telefonskräck (äänikirja)

Ingen gillar att avvisas, misslyckas eller uppfattas som jobbig.

Att dessutom medvetet utsätta sig för risken gång på gång förefaller som dårskap och något som de allra flesta undviker i möjligaste mån. Samtidigt är de mest framgångsrika affärsmännen och entreprenörerna mästare på att initiera kontakt och etablera relationer på nolltid, relationer som leder till affärer och skapar resultat.

Lyft luren vägen till framgångsrik försäljning: om kalla samtal och telefonskräck handlar om det mest fruktade momentet inom all försäljning och företagande; det som får vuxna män och kvinnor att svettas, hitta på undanflykter och be på sina bara knän att slippa genomföra i det kalla samtalet.

Är du entreprenör, aspirerande författare, säljare, arbetar med välgörenhet eller söker du helt enkelt ett jobb, men tvekar att ta det första steget mot dina drömmars mål? Att lyfta på luren och ringa det där första samtalet.

I boken Lyft luren vägen till framgångsrik försäljning: om kalla samtal och telefonskräcktar författaren dig igenom olika metoder, mentala förberedelser, och konkreta tips för att våga ringa. Metoderna är grundade på egna erfarenheter och ett antal inspirerande berättelser från framgångsrika personer som Johan Staël von Holstein, Therese Albrechtson och Johan Wendt.