Meryl Streep : valkokankaan kuningatar (äänikirja)

Kattava elämäkerta aikamme arvostetuimmasta näyttelijättärestä.Erin Carlsonin teos paljastaa, millainen on nainen kymmenien ikonisten naisroolien takana. Kirja kertoo Meryl Streepin elämäntarinan rumasta ankanpoikasesta valkokankaan valovoimaiseksi kuningattareksi. Se myös kuvaa, millaisin perustein Streep valitsee roolinsa ja millä keinoin hänen elokuvissa esittämänsä naishahmot ovat syntyneet. Paitsi vahvoista rooleistaan, Streep tunnetaan myös vahvoista mielipiteistään. Hän oli naisasia-aktivisti jo silloin, kun se ei ollut muodikasta. Streep on koko uransa ajan ottanut rohkeasti kantaa yhteiskunnallisiin kysymyksiin. Kirja valaisee myös Streepin elämän salatumpia puolia, kuten vanhemmuutta, avioliittoa ja vanhenemista.

Minerva Kustannus 1. painos

Espoo-Esbo, Helsinki-Helsingfors, Kauniainen-Grankulla, Vantaa-Vanda