Pikkupomosta johtajaksi: Nuoren naisen uraopas (äänikirja)

Nuorena johtajaksi nousseen Helena Kastikaisen Pikkupomosta johtajaksi on henkilökohtainen kasvutarina ja jokaisen nuoren naisen opas itsensä ja tiimin johtamiseen, tavoitteiden asettamiseen ja uraunelmien toteuttamiseen. Diili-finalistinakin tunnettu Kastikainen aloitti työnteon 12-vuotiaana plokkaamalla astioita kahvilassa, ja 23-vuotiaana hän oli yksi Suomen nuorimmista tavaratalojohtajista.Tässä raikkaassa ja rehellisessä johtamisoppaassa Kastikainen kertoo oman tarinansa johtajaksi kasvamisesta kaunistelematta, jotta lukija voi oppia niin hänen onnistumisistaan kuin virheistäänkin. Nuorena esimiehenä Kastikainen toimi kuten luuli, että johtajan odotetaan toimivan, kunnes ymmärsi, ettei johtajuus tule tittelin mukana vaan lähtee omasta itsestä. Myös vastoinkäymiset, kuten loppuunpalaminen, opettivat uudenlaista suhdetta työhön ja itseen.Kirjassa annetaan kyytiä työelämän luutuneille käytännöille ja tarjotaan konkreettisia työkaluja johtamistaitojen kehittämisen tueksi. On millenniaalien hetki ottaa peli haltuun työpaikoilla!

Hausjärvi, Hyvinkää-Hyvinge, Loppi, Nurmijärvi, Riihimäki
Ratamo-kirjastot.

Pikkupomosta johtajaksi: Nuoren naisen uraopas

Kastikainen, Helena