Kamppailu (äänikirja)

Lohikäärme. Heitä vastassa on ihkaoikea lohikäärme. Ronin sekä vanhat samurait Akama, Okami, Yeo ja Goseki ovat selvinneet Sanzu-joelle - joelle, jota pitkin pääsee tuonpuoleiseen. He eivät kuitenkaan osanneet edes pahimmissa painajaisissaan odottaa, millainen matka tuonpuoleiseen on. Onneksi Roninilla on mukanaan taikamiekka Gôsuto Mêkâ - eivätkä vanhat samuraitkaan ihan kyvyttömiä ole. Roninin on aika kohdata kuolleiden valtakunnan hallitsija, Varjokuningas. Onnistuuko Ronin noutamaan kukan, joka voi pelastaa Azumi-tytön hengen? Entä miten Varjokuningas liittyy Roniniin itseensä ja hänen kadonneisiin vanhempiinsa? "Ronin - Kamppailu" on Samuraiden Japaniin sijoittuvan huiman seikkailusarjan viides ja viimeinen osa.

Kynnet

Christiansen, Jesper Nicolaj; Bergroth, Ona