Starta eget som konsult - IT-konsult, PR-konsult, ekonomikonsult, byggkonsult m.m. (äänikirja)

I denna ljudbok berättar författaren Holger Wästlund med stor entusiasm om hur du kan lyckas med att starta eget som konsult.  Du lär dig hur du får din konsultverksamhet lönsam snabbt, hur du tar rätt betalt, hur du fakturerar snabbt enligt din egen rutin. Du lär dig hur du sätter upp dina egna mål som konsult, hur du gör en enkel affärsplan, hur du ser till att du själv utvecklas hela tiden och du får många råd och tips om hur du steg för steg startar ditt eget företag som konsult.

Holger Wästlund, som både arbetet som solokonsult och varit VD för ett stort konsultföretag, ger i denna ljudbok en fascinerande berättelse om hur du kan lyckas med att starta eget som konsult.

Skaffa dig flera inkomstströmmar – en guide till den växande gig-ekonomin

Skaffa dig flera inkomstströmmar

Skaffa dig flera inkomstströmmar – en guide till den växande gig-ekonomin

Starta eget som konsult