Tehokas ajankäyttö – vähemmän stressiä, enemmän tuloksia (äänikirja)

Henkilöstö on yrityksen tärkein voimavara ja vain innostunut ja motivoitunut organisaatio toimii tehokkaasti ja tuloksellisesti. Nykyisessä kireässä kilpailussa ja kiireisessä työelämän rytmissä on tärkeää keskittyä tuloksen ja tulevaisuuden kannalta olennaiseen. Tämän kirjan avulla henkilöstö löytää keinot tehokkaaseen ajankäyttöön sekä lisää omaa tuloskuntoisuuttaan. Tehokas ajankäyttö – vähemmän stressiä, enemmän tuloksia on käytännönläheinen ajankäytön ja -hallinnan käsikirja. Teoksen aluksi käsitellään kiireen ja stressin syitä, kokonaiskuntoisuuden ajatusta sekä henkisen hyvinvoinnin elementtejä. Toisessa, teoksen laajimmassa luvussa keskitytään työajan tehokkaaseen hyödyntämiseen. Seuraavakasi tarkastellaan ajanhallintaa miehenhallinnan näkökulmasta ja kirjan lopuksi pureudutaan vielä stressin ennaltaehkäisyyn.

Kauppakamari 1. painos

Tehokas ajankäyttö : vähemmän stressiä, enemmän tuloksia : ajankäytön ja elämänhallinnan käsikirja

Rytikangas, Iina

Bisnesatleetti : [miten pääsen 8 tunnin työkuntoon?]