Vladimir Putin : menestyvän johtajan opetukset (äänikirja)

Maailman mahtavimman miehen innoittamat vinkit oman elämän valtiuteen Sinä tuskin pidät Kremliä rautaisessa otteessa, tai demokraattisen maailman vakautta kämmenelläsi, mutta voit jäljitellä miestä joka pitää ja siten ottaa haltuun oman elämäsi – ja läheistesi myös. Oli kysymys sitten lähipiirisi uskollisuuden testaamisesta, vävyehdokkaan kellon omimisesta tai voimannäytöstä grillin ääressä, Vladimir Putin: Menestyvän johtajan opetukset antaa sinulle kaikki avaimet tulla juuri sellaiseksi nykydiktaattoriksi kuin olet aina halunnut olla. Kertooko vuosisatamme pelätyimmän poliitikon nousu ja valta meille jotakin elämästä, rakkaudesta ja työelämästä? Rob Sears näyttää, miten samat manööverit, joilla Putin nousi valtaan Kremlissä ja haastoi Yhdysvallat voivat auttaa ketä tahansa saamaan elämänsä todella nousuun. Kirjassa on kosolti tarinoita Putinin ainutlaatuiselta valtakaudelta ja sen kuvat ja tekstit pyrkivät antamaan ajatuksia siitä, miten jäljitellä hänen menestystään pienemmässä mittakaavassa. Vladimir Putin: Menestyvän johtajan opetukset on kaikkien opaskirjojen äiti, jonka avulla jokainen voi vapauttaa sisäisen muka-valitun johtajaminänsä, viisiulotteista shakkia pelaavan mustan vyön judoka-itsevaltiaan ja nauttia elämästään. Rob Sears on kirjoittanut komedioita ja kirjan Donald Trumpin runoudesta. Sears asuu Lontoossa. Tom Sears on Lontoolainen kuvittaja, jonka töitä on ollut Guardianissa, Timesissa, eläintarhoissa ja jäätelöauton kyljessä.

Aula & Co 1. painos

Vladimir Putin – Menestyvän johtajan opetukset

Vladimir Putin – Menestyvän johtajan opetukset

Vladimir Putin : menestyvän johtajan opetukset