Yrjövuori: The Finn, urheilutähtien luottomies (äänikirja)

Urheiluhieroja Marko Yrjövuori pakkasi laukkunsa ja lähti Kaliforniaan tavoittelemaan unelmaa. Väsymättömällä työllään hän pääsi ensin NHL:ään, sitten NBA:han. Yrjövuori perusti yrityksen ja alkoi kehittää eri lajien kärkiurheilijoiden fyysisiä ominaisuuksia. Hänestä tuli yksi ammattiurheilun kysytyimmistä fysiikkavalmentajista.

Menestyksen keskellä Yrjövuori kuitenkin unohti pitää huolta itsestään. Hän oli saavutuksistaan ylpeä ja kiitollinen, mutta näin ei voinut jatkua.

Yrjövuori palasi Suomeen ja työskentelee nykyisin muun muassa koripallomaajoukkue Susijengin palveluksessa. Tässä kirjassa hän avaa ajatuksiaan valmennuksesta, työuupumuksesta ja levon merkityksestä.

Otava 1. painos

Yrjövuori: The Finn, urheilutähtien luottomies

Ala-Kivimäki, Petteri

Yrjövuori : the Finn, urheilutähtien luottomies