Asiakaspalvelu ja markkinointi
-
Ammattifasilitaattorin käsikirja
Nummi, PepeKustannusosakeyhtiö Bookcover 2023 1. painosAmmattifasilitaattorin käsikirjassa Pepe Nummi – fasilitaattori, jolla on vuosikymmenten kokemus ryhmien kanssa työskentelystä – esittelee dialogiin pohjautuvan lähestymistavan ryh...
-
Kasvua somesta : kehitä liiketoimintaasi sosiaalisen myynnin avulla
Kankkunen, OonaBonfire Agency Oy 2023 1. painosKasvua somesta on merkittävin ja vaikuttavin teos kaikille kasvuhalukkaille johtajille, asiantuntijoille ja myyjille. Kirja avaa sitä, miten teet sosiaalista myyntiä käytännössä, m...
-
Menesty digimarkkinoinnilla 2.0
Komulainen, MinnaKauppakamari 2023 1. painosSosiaalisen median käyttö on ottanut jättiloikan pandemian aikana. Menesty digimarkkinoinnilla 2.0 -kirja opastaa TikTokin, Instagramin, Facebookin, YouTuben, LinkedInin ja Twitter...
-
Vihaan myyntiä! : myynnin myytit ja modernit mahdollisuudet
Ojanperä, Tero; Pyyhtiä, Tomi; Rehn, AlfAlma Talent 2023 1. painosMiten yritys voi menestyä paremmin myynnissään nyt ja tulevaisuudessa? Tuoreita näkökulmia tähän tuo kolme Suomen liike-elämän kärkikaartin kuuluvaa vaikuttajaa ja menestynyttä tie...
-
(V)ihastuttava mainoskieli : fraaseista fiiliksiin
Parviainen, TainaKauppakamari 2015 1. painos(V)ihastuttava mainoskieli – fraaseista fiiliksiin esittelee suomalaisia mainonnan tekijöitä ja heidän ajatuksiaan omasta työstään ja erilaisista mainoskampanjoista. Teos on tarkoi...
-
Viiden tähden asiakaskokemus : tee asiakkaistasi faneja
Ahvenainen, Perttu; Gylling, Janne; Leino, SaniKauppakamari 2017 1. painosMiksi et hyödyntäisi mahdollisuutta antaa asiakkaille elämyksiä, jotka saavat heidät hymyilemään ja kertomaan kokemuksistaan myös muille? Digitaalisella aikakaudella asiakkaan olle...
-
Tapahtuma on tilaisuus
Wallo, Helena; Häyrinen, EijaTietosanoma 2023 1. painosTapahtuma on tilaisuus on tapahtumanjärjestäjän käsikirja. Kirjassa käsitellään tapahtumien suunnittelua ja toteutusta laajasti ja pohditaan myös tapahtumamarkkinointia. Kirja toi...
-
Viiden tähden asiakaskokemus
Ahvenainen, Perttu; Gylling, Janne; Leino, SaniKauppakamari 2017 1. painosDigitaalisella aikakaudella asiakkaan ollessa ohjaksissa ja kilpailun globaali asiakas valitsee yhä useammin sen tahon, joka tarjoaa parasta asiakaskokemusta juuri heille sopivassa...
-
Kohtuuttomat valittajat: Opas vaativien valitusten ja reklamaatioiden hallintaan
Karpela, Totti; Parviainen, TainaKauppakamari 2022 1. painosKirja on tarkoitettu kaikille niille, jotka tarvitsevat apua ja vinkkejä erilaisten reklamaatioiden käsittelyyn niin kasvotusten kuin kirjallisesti. Kirjassa annetaan vinkkejä eri...
-
Digimarkkinointi: luo strategia, vie se käytäntöön, myy enemmän
Lahtinen, Niko; Pulkka, Kimmo; Karjaluoto, Heikki; Mero, JoelAlma Talent 2022 1. painosDigitaalinen markkinointi on kriittinen osa liiketoimintaa: sen onnistuminen määrittää myynnin onnistumisen, joka puolestaan määrittää yrityksen kasvutahdin. Siksi digimarkkinoinni...
-
Viestinnän ja markkinoinnin työkirja pk-yrittäjälle
Määttänen, EevaBooks on DemandValmentava viestinnän ja markkinoinnin työkirja pk-yrittäjälle syntyi tarpeesta löytää tarvittavat työkalut viestintästrategian työstämiseen, mutta myös tarpeesta löytää luovuutta...
-
Huippumyyjät
Väisänen, KimAlma Talent 2021 1. painosKynäkauppaa firman ovelta ovelle, isojen tuotantoprosessien ongelmanratkaisua b2b-myynnissä ja sauvasekoittimien myyntiä elektroniikan megamarketissa... Kaiken ympärilläsi näkemäsi...
-
Yrityksen asiakasmarkkinointi
Bergström, Seija; Leppänen, ArjaEdita Publishing Oy 2021 19. painosSelkeä ja kattava markkinoinnin perusteos tarkastelee markkinoinnin kilpailukeinojen valintaa ja asiakkuuksien hallintaa kokonaisvaltaisesti. Teoksessa huomioidaan markkinointiympä...
-
The Startup Growth Book : 50+ Proven Ways to Scale Your Business Without a Marketing Budget
Miller, Andrew LeeLifestyle Entrepreneurs Press 202150+ Proven Ways to Scale Your Business Without a Marketing Budget Marketing is consistently considered one of the main reasons that startups fail, and every year, tens of thousands...
-
Asiakkaista ansaintaan: Asiakaskeskeinen liiketoimintamalli
Hänti, Sirpa TAlma Talent 2021 1. painosPerinteiset yritys- tai tuotelähtöiset liiketoimintamallit ovat kriisissä. Globaalit yritysjätit ovat ottamassa yhä suurempaa jalansijaa markkinoilta panostamalla asiakaskeskeiseen...
-
Markkinoinnin uudet 4 P:tä
Ruola, EkaAlma Talent 2021 1. painosMarkkinoinnin 4P-malli on maailmanhistorian yksi tunnetuimmista markkinointiteorioista. Aikanaan Jerome McCarthyn kehittämä ja Philip Kotlerin kuuluisaksi tekemä viitekehys on toim...
-
Strategiana asiakaskokemus: Miksi, mitä, miten?
Saarijärvi, Hannu; Puustinen, PekkaDocendo 2020 1. painosSuomella on edessään historiallisen suuri haaste. Kuinka käännetään eilisen menestyksen taannut tuotantolähtöinen ajattelu siihen, millä tänään kilpaillaan: asiakaskokemukseen ja s...
-
Juppi, hippi vai punkkari : mitä tapahtuu huomenna konsultille?
Piha, Kirsi; Iivari, Saara; Tuominen, TaruWSOY 2019Miksi konsulttia tarvitaan? Konsulteista on paljon sanontoja, kaskuja ja juttuja, suurin osa ei kovin mairittelevia. Tosiasiassa konsultti tulee aina tarpeeseen. Monimutkainen ja...
-
Motivointi työvälineenä
Oksanen, JukkaPS-kustannus 2018 1. painosTuskin on olemassa ammatillisesti mitään palkitsevampaa kuin huomata asiakkaansa ongelmien helpottavan. Toisen onnistumisesta kumpuava hyvän olon tunne ja ilo omasta osaamisesta au...
-
Myyntikirja: menesty uuden ajan B2B-myynnissä
Kenner, Kert; Leino, SaniAlma Talent 2020 1. painos#Myyntikirjan kansien sisään mahtuu laaja tiekartta uuden ajan myyntiin. Myynnin konkarit Kert Kenner ja Sani Leino ovat koonneet kaiken oleellisen, joka itseään kehittävän myyntik...