Digiajan johtajan käsikirja: Käytännönläheinen, helppolukuinen ja tiivis opas digiajan johtamiseen

Digiajan johtajan käsikirja antaa sinulle kaiken mitä tarvitset menestyvään johtamiseen digiajassa.

Digitalisaatio ja digimurros etenee kovaa vauhtia. Esimerkiksi verkkokauppamarkkina kasvaa Suomessa selvästi nopeammin kuin muu talous. Samalla kansainvälinen kilpailu kovenee. Kaupan liiton mukaan suomalaisten verkkokauppojen osuus suomalaisten verkko-ostoksista on enää 54%.

Tämän kirjan lukemalla tulet löytämään vastaukset, kuinka menestyt kovassa digiajan kilpailussa. Tulet ymmärtämään markkinoiden trendit, uusimmat teknologiat, sekä ihmisläheisen johtamisen toimivat menetelmät. Kirja esittelee myös tulevaisuuden digitrendit maailmalta, sekä kolme käytännön esimerkkiä digitaalisesta muutoksesta.

Kirja soveltuu hyvin oppaaksi kaikille, ketkä ovat kiinnostuneet digiajan liiketoiminnasta, eri yritysten esimiehille ja johtajille, johtoryhmien jäsenille, sekä kurssikirjaksi korkeakouluihin ja johdon koulutuksiin. Kirja on kirjoitettu "rakkaudesta lajiin". Tämä uusi kirja tulee taatusti auttamaan suomalaisia yrityksiä pärjäämään paremmin kovassa digiajan kilpailussa.

Books on Demand 1. painos

RESET : työkulttuuri ja huono johtaminen

Pyyhtiä, Tomi

Mistä kasvua!: Opas digiajan johtajalle