Kasvusijoittajan osakestrategiat: Opas aktiiviselle osakepoimijalle

Kirjoittaja toimii Salkkumedian hallituksen jäsenenä ja SalkunRakentajan analyytikkona. Tämän lisäksi kirjoittaja istuu Ocuspecto-nimisen terveysteknologiayrityksen Advisory Boardissa ja on Seeking Alpha kontribuuttori. Kirjoittajalla on 20 vuoden kokemus suorasta osakesijoittamisesta ja hän on aiemmalta koulutukseltaan solubiologian tohtori. Aiemman koulutuksensa kautta kirjoittajalla on kokemusta niin sanottujen verkostojen tutkimisesta ja tuntee verkostoteorian perusteet. Kirjoittaja opiskelee rahoitusta Aalto-yliopistossa ja hän on muun muassa esiintynyt vieraspuhujana Helsingin yliopistolla otsikolla "Uneven Distribution of Growth. Mechanisms and Implications". Kirjoittaja on voittanut työstään useita palkintoja, kuten Medix-palkinnon, PhDs to Business Life case-kilpailun, sekä Aalto Crossroads case-kilpailun.

Books on Demand 1. painos

Kasvusijoittajan osakestrategiat: Opas aktiiviselle osakepoimijalle