Hyppää pääsisältöön
Kaikki kirjastot

Kestävä markkinointi: ilmastonmuutosopas brändeille

Jos markkinointi ei muutu, siitä on vaarassa tulossa kestämättömien elämäntapojen mannekiini, ilmastonmuutoksen syntipukki. Kestävä markkinointi - Ilmastonmuutosopas brändeille! on ensimmäinen suomenkielinen markkinoinnin opas, joka katsoo markkinointia puhtaasti ilmastonmuutoksen näkökulmasta. Se avaa uusia uria vastuulliseen brändinrakennukseen ja antaa uudenlaisia näkökulmia markkinoinnin suunnitteluun. Kirja perustuu kotimaiseen ja kansanväliseen tutkimukseen, yritys- ja asiantuntijahaastatteluihin sekä case-materiaaliin. Kirja on suunnattu yritysten johdolle, brändi-, markkinointi-, viestintä- ja vastuullisjohtajille ja -asiantuntijoille, jotka haluavat näyttää suuntaa maailmassa, jossa kertakäyttökulutus on out ja kestävämpi ja fiksumpi kulutus on in. Ennen kaikkea Kestävä markkinointi on kaikille, joille markkinointi on osa ilmastonmuutoksen ratkaisua, ei ongelmaa.

Alma Talent 1. painos
FIN EISBN: 9789521440403

Saatavana seuraavilla kirjasto­korteilla

Valitettavasti tätä ei ole saatavana

Sinua saattaa kiinnostaa myös nämä

Kestävä markkinointi: ilmastonmuutosopas brändeille

Lillberg, Petteri; Mattila, Riku; Leskelä, Mikko

Rakastan ja vihaan vaatteita

Nurmi, Anniina; Paju, Tuuli

Ilmastotekokirja

Happonen, Kaisa; Miettinen, Karri

Planeetan kokoinen arki: askelia kestävämpään politiikkaan

Laakso, Senja; Aro, Riikka

Vähän enemmän vähemmän: löytöretkiä kestävämpään elämään

Vihelmaa, Ella