Opinnäytetyöteksti vauhtiin ja maaliin: Opas opinnäytetyön kirjoittajalle

Opinnäytetyön kirjoittaja, eikö teksti ala tulla? Jumittaako tekstinteko? Onko kirjoittamisen kynnys korkealla? Opinnäytetyöteksti vauhtiin ja maaliin: opas opinnäytetyön kirjoittajalle on tehty avuksesi ja tueksesi. Se on käytännönläheinen apulaisesi opinnäytetyön eri vaiheissa. Sen avulla ratkot tekstinteon pulmia ja kirjoitat opinnäytetyötekstisi alusta loppuun kohtuuajassa. Opas sisältää tietoperustaa, ohjeita, joita sovellat oman opinnäytetyötekstisi vaiheittaiseen kirjoittamiseen. Tehtävät auttavat sisäistämään teemojen olennaisia asioita. Opas sopii myös ohjaajan käyttöön ohjaustyön tueksi. Antoisaa ja palkitsevaa tekstimatkaa!

Opinnäytetyöteksti vauhtiin ja maaliin: Opas opinnäytetyön kirjoittajalle

Airaksinen, Tiina

Maukas gradu;valmistusvihjeitä tutkielman tekijöille / Antti Karisto & Ullamaija Seppälä

KARISTO, Antti