Social Selling - Henkilöbrändi, verkostot ja sosiaalinen media B2B-myynnissä
Myynti on siirtymässä sosiaaliseen ja digitaaliseen aikaan, mikä avaa uusia mahdollisuuksia löytää ja auttaa asiakkaita, rakentaa hedelmällisiä asiakassuhteita sekä tuoda esille myyjän rautaista osaamista.
Tämä kirja on tarkoitettu kaikille modernista myynnistä kiinnostuneille. Suurimman hyödyn oppaasta saavat B2B-myyjät – ja myyntijohtajat, asiantuntijat, markkinoinnin sekä liiketoiminnan kehittäjät. Käymme läpi myynnin ja asiakkaan muutosta, verkostojen voimaa, henkilöbrändin rakentamista sekä sosiaalisen median kanavien erityispiirteitä myyjän käytössä. Myynti on siirtymässä sosiaaliseen ja digitaaliseen aikaan, mikä avaa uusia mahdollisuuksia löytää ja auttaa asiakkaita, rakentaa hedelmällisiä asiakassuhteita sekä tuoda esille myyjän rautaista osaamista.
Tämä kirja on tarkoitettu kaikille modernista myynnistä kiinnostuneille. Suurimman hyödyn oppaasta saavat B2B-myyjät – ja myyntijohtajat, asiantuntijat, markkinoinnin sekä liiketoiminnan kehittäjät. Käymme läpi myynnin ja asiakkaan muutosta, verkostojen voimaa, henkilöbrändin rakentamista sekä sosiaalisen median kanavien erityispiirteitä myyjän käytössä. Myynti on siirtymässä sosiaaliseen ja digitaaliseen aikaan, mikä avaa uusia mahdollisuuksia löytää ja auttaa asiakkaita, rakentaa hedelmällisiä asiakassuhteita sekä tuoda esille myyjän rautaista osaamista.
Tämä kirja on tarkoitettu kaikille modernista myynnistä kiinnostuneille. Suurimman hyödyn oppaasta saavat B2B-myyjät – ja myyntijohtajat, asiantuntijat, markkinoinnin sekä liiketoiminnan kehittäjät. Käymme läpi myynnin ja asiakkaan muutosta, verkostojen voimaa, henkilöbrändin rakentamista sekä sosiaalisen median kanavien erityispiirteitä myyjän käytössä.
Saatavana seuraavilla kirjastokorteilla
Valitettavasti tätä ei ole saatavana