Hyppää pääsisältöön
Kaikki kirjastot

Social Selling - Henkilöbrändi, verkostot ja sosiaalinen media B2B-myynnissä

Myynti on siirtymässä sosiaaliseen ja digitaaliseen aikaan, mikä avaa uusia mahdollisuuksia löytää ja auttaa asiakkaita, rakentaa hedelmällisiä asiakassuhteita sekä tuoda esille myyjän rautaista osaamista.

Tämä kirja on tarkoitettu kaikille modernista myynnistä kiinnostuneille. Suurimman hyödyn oppaasta saavat B2B-myyjät – ja myyntijohtajat, asiantuntijat, markkinoinnin sekä liiketoiminnan kehittäjät. Käymme läpi myynnin ja asiakkaan muutosta, verkostojen voimaa, henkilöbrändin rakentamista sekä sosiaalisen median kanavien erityispiirteitä myyjän käytössä. Myynti on siirtymässä sosiaaliseen ja digitaaliseen aikaan, mikä avaa uusia mahdollisuuksia löytää ja auttaa asiakkaita, rakentaa hedelmällisiä asiakassuhteita sekä tuoda esille myyjän rautaista osaamista.

Tämä kirja on tarkoitettu kaikille modernista myynnistä kiinnostuneille. Suurimman hyödyn oppaasta saavat B2B-myyjät – ja myyntijohtajat, asiantuntijat, markkinoinnin sekä liiketoiminnan kehittäjät. Käymme läpi myynnin ja asiakkaan muutosta, verkostojen voimaa, henkilöbrändin rakentamista sekä sosiaalisen median kanavien erityispiirteitä myyjän käytössä. Myynti on siirtymässä sosiaaliseen ja digitaaliseen aikaan, mikä avaa uusia mahdollisuuksia löytää ja auttaa asiakkaita, rakentaa hedelmällisiä asiakassuhteita sekä tuoda esille myyjän rautaista osaamista.

Tämä kirja on tarkoitettu kaikille modernista myynnistä kiinnostuneille. Suurimman hyödyn oppaasta saavat B2B-myyjät – ja myyntijohtajat, asiantuntijat, markkinoinnin sekä liiketoiminnan kehittäjät. Käymme läpi myynnin ja asiakkaan muutosta, verkostojen voimaa, henkilöbrändin rakentamista sekä sosiaalisen median kanavien erityispiirteitä myyjän käytössä.

Noblea 1. painos
FIN EISBN: 9789529393428

Saatavana seuraavilla kirjasto­korteilla

Valitettavasti tätä ei ole saatavana

Sinua saattaa kiinnostaa myös nämä

Kasvua somesta : kehitä liiketoimintaasi sosiaalisen myynnin avulla

Kankkunen, Oona

Menesty myyjänä : mistä on hyvät myyjät tehty? : myyntitaidon käsikirja, osa II

Vuorio, Pauli

On aika muuttua : menestysopas sosiaalisen aikakauden johtajille

Hurmerinta, Johanna

Markkinointi on tarinankerrontaa

Leppänen, Erkki

Johdata asiakkaasi verkkoon : opas koukuttavan sisältöstrategian luomiseen

Keronen, Kati