Suomalainen transiittikirja : elämän käännekohtia planeettojen rytmissä

Suomalainen transiittikirja on järjestelmällinen tulkintaopas ajankohtaisten planeettojen ylikuluista eli transiiteista ja niiden merkityksestä omaan syntymäkarttaan nähden. Kirjassa esitellään Marsin, Jupiterin, Saturnuksen, Uranuksen, Kheironin, Uranuksen, Neptunuksen ja Pluton transiittien vaikutuksia oman kartan planeettoihin ja kulmiin jakamalla aspektit koviin ja pehmeisiin. Teos perustuu laajaan menneiden ja nykyisten suomalaisten merkkihenkilöiden elämästä saatuun esimerkkien kokoelmaan. Miten heidän elämässään transiitit ovat toimineet - miten sinun? Kirjan tulkintojen soveltaminen edellyttää oman syntymäkartan perusteiden tuntemista.

Ennen syntymä astrologia: kosmisia käännekohtia ihmiseksi tulemisessa

Astrologinen Aurinkoviesti: Astrologia

Leinonen, Sirpa

Eris or Proserpine?: In search of the real name and meaning of a new planet