VÅGA! En väldigt annorlunda reseguide

Lifta på Balkan och campa på Svalbard. Festa på en georgisk kyrkogård eller hoppa på första bästa buss i Shanghai.

Även om författaren och elitlöparen Frida Södermark samlar på länder menar hon att resor sällan handlar om platserna i sig. Det viktiga är vad du gör och upplever.

Därför hittar du inga tips på hotell och restauranger i den här boken. I stället får du en annorlunda reseguide som berättar hur du kan få ut mer av dina egna resor.

Fridas resor går ofta till ställen där hon ska springa, men du kan förstås lika gärna följa dina intressen. Använd boken för att göra något annorlunda på temat historia, mat, dans eller vad det nu kan vara.

Så utmana dig själv och res lite äventyrligare. Våga!

Recensioner
"Precis läst ut boken och gillade den skarpt. Just nu blir det mest barnbarnen och skogen. Men blev sugen på att äventyra mer! Boken ska helt klart med i packningen."
- Börje Salming

"Personligt och inspirerande skriven"
- Hillevi af Kleen, BTJ-häftet 16/2017

---
Det här är en bok för dig som är intresserad av resor, äventyr, friluftsliv, backpacking, upplevelser, utflykter, träning, lifta, reseguider och inspiration i livet. Boken ingår i förlagets serie Kunskap på nolltid.

ORKA! Träning och äventyr i vardagen

Södermark, Frida