Gå till huvudinnehåll
Alla bibliotek

Heijastin ja 13 muuta tarinaa suomalaisilta jalkakäytäviltä

Punavuoren Bukowskin työt ja päivät! Joutilas, viiniin ja väkeviin mieltynyt amerikkalaiskirjailija saattaa lastaan kouluun ja ihmettelee, miksi ihmiset koristelevat itsensä talvisin kiiltävillä ja heiluvilla koristeilla. Idean valjettua hän miettii, ovatko suomalaiset hysteerisiä vai tunnontarkkoja. Heijastin kertoo 14 synkän humoristista tarinaa ulkopuolisuudesta, työnteon mielekkyydestä, naisista ja hauskanpidosta. Vaikka Suomessa moni asia toimii moitteettomasti, kirjailija pohtii, miten elämän voisi elää rennommin. Välillä aution maan hiljaisuutta pitää paeta Viroon, missä kukoistaa jonkin aikaa menestyksekäs ovensuljinbisnes. Howard Shernoff (s. 1966) on yhdysvaltalainen kirjailija, joka on asunut jo vuosia Euroopassa ja Venäjällä.

Atena Kustannus Oy 1. utgåva

Fås med följande bibliotekskort

Ej tillgänglig.

Du kan också vara intresserad av dessa...