Gå till huvudinnehåll
Alla bibliotek

Social Selling - Henkilöbrändi, verkostot ja sosiaalinen media B2B-myynnissä

Myynti on siirtymässä sosiaaliseen ja digitaaliseen aikaan, mikä avaa uusia mahdollisuuksia löytää ja auttaa asiakkaita, rakentaa hedelmällisiä asiakassuhteita sekä tuoda esille myyjän rautaista osaamista.

Tämä kirja on tarkoitettu kaikille modernista myynnistä kiinnostuneille. Suurimman hyödyn oppaasta saavat B2B-myyjät – ja myyntijohtajat, asiantuntijat, markkinoinnin sekä liiketoiminnan kehittäjät. Käymme läpi myynnin ja asiakkaan muutosta, verkostojen voimaa, henkilöbrändin rakentamista sekä sosiaalisen median kanavien erityispiirteitä myyjän käytössä. Myynti on siirtymässä sosiaaliseen ja digitaaliseen aikaan, mikä avaa uusia mahdollisuuksia löytää ja auttaa asiakkaita, rakentaa hedelmällisiä asiakassuhteita sekä tuoda esille myyjän rautaista osaamista.

Tämä kirja on tarkoitettu kaikille modernista myynnistä kiinnostuneille. Suurimman hyödyn oppaasta saavat B2B-myyjät – ja myyntijohtajat, asiantuntijat, markkinoinnin sekä liiketoiminnan kehittäjät. Käymme läpi myynnin ja asiakkaan muutosta, verkostojen voimaa, henkilöbrändin rakentamista sekä sosiaalisen median kanavien erityispiirteitä myyjän käytössä. Myynti on siirtymässä sosiaaliseen ja digitaaliseen aikaan, mikä avaa uusia mahdollisuuksia löytää ja auttaa asiakkaita, rakentaa hedelmällisiä asiakassuhteita sekä tuoda esille myyjän rautaista osaamista.

Tämä kirja on tarkoitettu kaikille modernista myynnistä kiinnostuneille. Suurimman hyödyn oppaasta saavat B2B-myyjät – ja myyntijohtajat, asiantuntijat, markkinoinnin sekä liiketoiminnan kehittäjät. Käymme läpi myynnin ja asiakkaan muutosta, verkostojen voimaa, henkilöbrändin rakentamista sekä sosiaalisen median kanavien erityispiirteitä myyjän käytössä.

Noblea 1. utgåva
FIN EISBN: 9789529393428

Fås med följande bibliotekskort

Ej tillgänglig.

Du kan också vara intresserad av dessa...

Kasvua somesta : kehitä liiketoimintaasi sosiaalisen myynnin avulla

Kankkunen, Oona

Menesty myyjänä : mistä on hyvät myyjät tehty? : myyntitaidon käsikirja, osa II

Vuorio, Pauli

On aika muuttua : menestysopas sosiaalisen aikakauden johtajille

Hurmerinta, Johanna

Markkinointi on tarinankerrontaa

Leppänen, Erkki

Johdata asiakkaasi verkkoon : opas koukuttavan sisältöstrategian luomiseen

Keronen, Kati