Minna Maijala: Kirjallisuus, yhteiskunta ja ihminen

Livestream-tallenne, jossa tietokirjailija ja kirjallisuushistorioitsija FT Minna Maijala on haastattelussa Kirjastopäivillä 2019. Kirjasammon toimittaja Tuomas Aitonurmi haastattelee Maijalaa hänen Kirjastopäivillä pitämänsä esityksen ”Kirjallisuus, yhteiskunta ja ihminen” tiimoilta.

Kirjastokaista osallistui Kirjastopäiville tuottamalla haastatteluja 5.6. suoralähetyksenä. Tällä Kirjastoseura ja Kirjastokaista halusivat tarjota pieniä paloja Kirjastopäivien tunnelmaa ja teemoja myös heille, jotka eivät päässeet osallistumaan Kirjastopäiville paikan päällä.

Suomen kirjastoseuran järjestämät valtakunnalliset kirjastopäivät on Suomen suurin kirjastoalan tapahtuma. Kirjastopäiviä vietetään joka toinen vuosi. Vuoden 2019 Kirjastopäivät pidettiin Helsingin Kulttuuritalolla 5.-7.6. Kirjastopäivät kokoavat kirjastoammattilaiset eri puolilta maata keskustelemaan ja tapaamaan kollegoita.

Lisätietoja:
Kaikki Kirjastopäivien 2019 haastatteluvideot
Kirjastopäivät 2019 Kirjastoseuran sivuilla
Minna Maijala Wikipediassa
Kirjasampo

Haastattelija: Tuomas Aitonurmi
Stream: Panu Somerma ja Mikko Helander
Tuottaja: Riitta Taarasti
Tuotanto: Kirjastokaista – Kirjastot.fi, 2019

FIN

Rauha Maarno: Suomen kirjastoseura on kirjastojen kansallinen ääni

Minna Canth läheltä nähtynä

Asp, Hanna

Herkkä, hellä, hehkuvainen : Minna Canth

Maijala, Minna

Mitä Minna Canth todella sanoi?

Ahola, Suvi; Peltonen, Tiina

Mitä Minna Canth todella sanoi?

Ahola, Suvi